13 October 2011-Thursday

Assalamualaikum..
hye kwn kwn.hee baik kan aku?haha.ehh nk tnye kpd pmr ex-candidates 2011 .korg abs exam bt pe ha?nk thu jgk .kot kot bole share.sharing is caring lah wak.hehe.maklum la,majoriti yg aku tnye smue nye brdsrkan di bwah:

# makan
#minum
#membuta ats katil tdk kira waktu .ish ish ish
#tgok tv
#hang out
#texting
#online fb,blog,twitter and so on
 ....dan akan ulang bnda yg sme..kre korg bls dndm blk lah kan mse tgh strggle dlu.klu yg tk struggle dlu mmg dia dh bt so bnda yg sme jgk kan kan?eh trase ke?alahai bkn kau lah ,anak joyah tu hah.hahaha.
Eh korg ni tk de pndpt ke untk mngatekan bt sesuatu tanpa bosan,jemu dan sbgainya.boring plak rsenye.haishh kau ni dila.bt prkara berfaedah tp mnyeronokkan.apa dia ek?emm..balik balik tv lah jwpn yg aku pilih.sbb?mse nk struggle dlu ibu kita tk bg tgok tv ler.ksian kan?trme ksih krna simpati.hehehe.aritu kms buku ketas sglenye lah yg brkaitan dgn skola dan bljr.so,kosong dh almari buku ni hah.rndu pule rsenye tkde bku.so,aku pun mnggntikan dgn buku speaking aku bagai.hee :] rjin kan sy?trme ksh sbb puji .*ceh perasan kau!*

No comments: